Condensatori ceramichi di sicurezza XY
Features
Alta affidabilità contr'à l'infiammabilità attiva o passiva
Forte autoguarigione, forza di alta tensione
Bona attenuazione, bassa impedenza, forte suppressione di interferenza
Temperature finu à + 110 ° C
Sicondu a Direttiva RoHS 2011/65/EC
Condensatori senza alogeni dispunibili nantu à dumanda
Struttura
Applicazione
I condensatori X sò largamente utilizati per i suppressori di l'interferenza è l'applicazioni di condensatori in tutta a linea. Adatta per l'usu in situazioni induve fallimentu di u condensatore ùn porta micca periculu di scossa elettrica.
FAQ
Chì ghjè a tensione nominale di u condensatore?
A tensione nominale di u condensatore si riferisce à u valore efficau di a tensione DC più alta è a tensione AC più alta chì pò esse appiicata continuamente quandu travaglia à a temperatura ambientale più bassa è più alta.
A tensione nominale di u condensatore hè a tensione DC chì i dui poli ponu sustene.Stu valore di tensione hè generalmente scrittu nantu à a superficia di u capacitor, è u segnu prominente hè l'unità "V" cù a tensione dopu à u valore.Ci hè spaziu per a tensione di resistenza d'insulazione marcata nantu à ogni condensatore, chì hè generalmente 1,5 à 2 volte più altu ch'è a tensione nominale.Questu hè chì, in l'appiecazione di capacitors, deve esse cunsideratu micca solu a tensione di resistenza di i dui poli, ma ancu parechji fattori cumpleti.Dunque, per assicurà a sicurità di l'applicazione, u condensatore ùn deve micca più di a tensione nominale in l'applicazione.
Cumu i condensatori eliminanu u rumore d'alta frequenza?
Per i condensatori di bypass d'alta freccia, postu chì più a freccia hè più alta, più bassa hè l'impedenza, più grande hè u currente chì attraversa u condensatore per u rumore d'alta frequenza.
U condensatore di bypass hè equivalente à una piccula resistenza per u sonu d'alta frequenza, chì cunsuma u sonu d'alta frequenza, riducendu cusì l'impattu di u sonu d'alta frequenza in u circuitu.
Certificazione